Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategie nově založené IT společnosti
Rejman, Jiří ; Klčová, Hana (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje popisu strategických nástrojů používaných nově vznikajícími inovativními IT firmami při tvorbě strategického plánu. V teoretické části se práce zaobírá strategickými nástroji, vývojem produktu a financováním inovativních IT firem a snaží se identifikovat vhodné prostředky pro tvorbu strategie. Nástroje popsané v teoretické části následně používá k vytvoření konkrétního strategického plánu nové společnosti.
Server pro recenzování programů Work and Travel
Bambušek, David ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kompletním návrhem webového portálu pro recenzování programů Work and Travel a jiných příležitostí pro práci a cestování v zahraničí, přednostně pro mladé lidi. Popisuje portál jak z hlediska návrhu a implementace jeho uživatelského rozhraní, tak také z hlediska návrhu business plánu pro reálné nasazení a ziskovost webu. Tento projekt s názvem GapPacker je zamýšlen jako start-up, agregující různorodé programy a články ze světa Work and Travel a bude profi tovat na zpoplatněných proklicích na stránky poskytovatelů těchto programů a na jejich registraci. Projekt má po zavedení na českém trhu ambice expandovat i na další evropské trhy.
Beermapa.cz - webová služba pro sdílení a poznávání okolích pivnic
Svoboda, Ondřej ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce popisuje tvorbu webové aplikace k projektu Beermapa, který má za úkol zmapovat kvalitní podniky čepující dobré pivo. Projekt je veden jako Startup se snahou o vytvoření fungující firmy. Přidanou hodnotou webové aplikace je algoritmus pro doporučování nových podniků uživatelům, podle jejich předchozího hodnocení.
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Inteligentní nákupní lístek
Doubek, Milan ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou unikátní aplikace pro správu nákupních lístků, při jejímž vývoji bylo využito nejnovějších technik a principů používaných u začínajících projektů, tzv. startupů. Veškeré hypotézy a úvahy byly testovány na vzorku počátečních uživatelů zvaných early adopters. Na základě jejich zpětné vazby bylo rozhodováno o dalším směru vývoje. Výsledkem práce je mobilní aplikace pro operační systém Android, která je veřejně dostupná na Google Play marketu, a dvě komponenty, o které bude tato aplikace v budoucnu na marketu rozšířena. Tou hlavní je inteligentní řazení položek na nákupním lístku podle modelu obchodu, který je vytvářen z předchozích nákupů v tomto obchodě. Druhou je pak webová aplikace, přes kterou je možné do mobilního zařízení posílat nové nákupní lístky.
Studentské start-upy: založení a rozvoj
Miček, Tomáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této práce je analýza současného stavu trhu se zeleninou a microgreens v České republice a vytvoření podmínek pro vybudování vlastní farmy microgreens. Výsledek práce je podpořen zjištěními vycházejícími z užití analytických nástrojů jako je SLEPTE, SWOT, Porterova analýza pěti sil a lean canvas. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů týkajících se podnikání, startupů a analytických nástrojů. Výsledkem této práce je shrnutí získaných dat a následné zhodnocení proveditelnosti projektu.
Technological Innovation Ecosystems and the Start-up Owner’s Manual
Albrecht, Robert ; Kotásek, Miroslav (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aim of this Bachelor’s thesis is to analyse ecosystems that are not only home to successful business companies but they also support the creation and growth of new founded startups. Furthermore, the thesis includes a manual that contains valuable information that might help inexperienced entrepreneurs grasp some fundamental ideas behind the business launch. In the final part, various places that support or help startups in the region of Brno are mentioned. The content of the manual is based on the author’s practical experience from both the startup environment and the events for beginner entrepreneurs.
Podnikatelský záměr - založení start up firmy
Zámoravcová, Monika ; Juřica, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podnikatelský záměr start-up firmy zabývající se výrobou látkových pleťových masek. Jelikož spolupracuji s výzkumným týmem, který se na založení firmy podílí, může být tato práce použita jako pozdější podklad pro překonání počáteční krizové fáze při uvedení výrobku na trh.
Business Plan for Establishment of a Selected Company
Malast, Martin ; Bobčíková, Nikola (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
The subject of my diploma thesis is creating the entrepreneurial plan of a selected company. The thesis is divided into theoretical, analytical and practical part. The theoretical section contains of the definition of entrepreneurial plan, enterprise, entrepreneurship and juridical form of enterprise. The entrepreneurial plan for company is conducted in the practical part. The aim of this work is establishing selected company.
Návrh strategického rozvoje startupu působícího v oblasti online médií na českém trhu
Oulehla, Radim ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategického rozvoje startupu působícího v oblasti online médií na českém trhu. Teoretická část obsahuje literární rešerši v oblasti problematiky strategického řízení, vybraným analýzám vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Analytická část práce se věnuje uplatnění vybraným metodám v kontextu řešení problematiky, identifikování vnějšího a vnitřního prostředí startupu a situačnímu zhodnocení. Výstupy z analytické části práce jsou následně využity ke zpracování vhodného návrhu strategie, která vede ke zvýšení tržeb a vytvoření silnější komunity stálých zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.